Teancuri de hartii daca vrei sa devii formator INPPA (Lista documentelor)

Data: 07 January 2020, 12:18 | autor: L.J. | 0 comentarii | 314 afisari

Institutul National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor (INPPA) – condus de presedintele UNBR Traian Briciu (foto) – le cere candidatilor care vor sa devina formatori la aceasta institutie sa aduca numeroase tipuri de documente.


INPPA a facut publica luni, 6 ianuarie 2020, lista tuturor acestor tipuri de acte necesare pentru dosarul de candidatura.

Avocatii care vor sa intre in cursa trebuie sa aiba minimum 10 ani de vechime in profesie si sa-si depuna dosarele pana la data-limita de 17 februarie 2020.

Comunicatul complet al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania:

Institutul National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor (I.N.P.P.A.) doreste sa-si largeasca corpul de formatori pentru activitatea de formare initiala si ii invita, in acest scop, pe avocatii interesati sa depuna dosarul de candidatura pentru dobandirea calitatii de formator I.N.P.P.A.

Conditiile de inscriere sunt urmatoarele:

detinerea calitatii de avocat definitiv, cu o vechime de cel putin 10 ani in profesie

cunostinte aprofundate intr-unul dintre urmatoarele domenii:

---> Drept civil/ drept procesual civil

---> Drept penal / drept procesual penal

---> Legislatia profesiei de avocat (primara, secundara si tertiara) inclusiv etica profesiei de avocat

---> Aspecte practice privind organizarea si activitatea instantelor judecatoresti si a parchetelor, a birourilor notariale si a executorilor judecatoresti

---> Tehnici de argumentare judiciara si de public speaking.

---> Pregatirea si elaborarea consultantei juridice scrise. Metodologia actului juridic si judiciar.

---> Dreptul Uniunii Europene

---> Dreptul european al muncii

---> Dreptul european al drepturilor omului

---> G.D.P.R.

---> Drept fiscal

---> Achizitii publice

---> Dreptul proprietatii intelectuale

---> Dreptul concurentei

---> Organizarea, registrele si contabilitatea cabinetului de avocat

Experienta prealabila de public speaking in domeniul de specializare pentru care se face inscrierea reprezinta un criteriu de preferinta.

Dosarul de inscriere va cuprinde urmatoarele inscrisuri:

1. Cererea de inscriere, inregistrata in termenul de inscriere anuntat, semnata de candidat si datata, care include precizarea structurii I.N.P.P.A. la care candidatul ar dori sa desfasoare activitatea in cazul selectionarii sale, precum si o declaratie pe propria raspundere privind veridicitatea informatiilor prezentate in dosarul de inscriere (conform modelului de Cerere anexat – descarca model aici: DOCX / PDF);

2. Copia cardului de avocat, vizat pe anul in curs;

3. Copii de pe documentele atestand vechimea in profesia de avocat, certificate de I.N.P.P.A. contra prezentarii in original a acestora;

4. Copia cartii de identitate sau, in cazul in care candidatul nu are o carte de identitate, a pasaportului sau a unui alt document de identitate intocmit intr-un scop echivalent cartii de identitate ori pasaportului ;

5. Copia certificatului de nastere, iar in cazul in care candidatul si-a schimbat numele, copii ale documentelor care atesta schimbarea numelui – certificat de casatorie sau dovada schimbarii numelui;

6. CV (format Europass), semnat de candidat;

7. Documentele atestand nivelul de pregatire in domeniul pentru care se face inscrierea, precum:

---> in copie legalizata sau, dupa caz, in copie simpla certificate de I.N.P.P.A. contra prezentarii acestora in original:

---> diploma de master/studii aprofundate (inclusiv foaia matricola); in cazul in care diploma nu este recunoscuta in Romania, atestatul de recunoastere sau echivalare a acesteia;

---> diploma de doctor in drept; in cazul in care diploma de doctor nu este recunoscuta in Romania, atestatul de recunoastere sau echivalare a acesteia;

---> lista de lucrari de specialitate – carti, monografii, articole, studii – publicate la edituri din tara sau din strainatate sau in mediul on-line; in acest caz, la dosar se vor depune si:

---> pentru carti sau monografii – copia copertei 1, precum si o declaratie semnata privind editura, anul aparitiei lucrarii, ISBN;

---> pentru articole si studii – copia integrala a articolului sau studiului, precum si declaratie semnata prin care se indica revista, editura, numarul, anul aparitiei;

---> pentru articole si studii publicate in mediul on-line – declaratie semnata prin care se indica link-ul catre articolul/studiul respectiv; daca articolul/studiul nu mai poate fi accesat la link-ul indicat, se depune si copia integrala a acestuia.

8. Daca este cazul, rezumatul tezei de doctorat, in limba romana, pe maximum o pagina;

9. Daca este cazul, copii de pe documentele atestand experienta de public speaking in domeniul de specializare (certificate de I.N.P.P.A. contra prezentarii documentelor in original), precum:

a. adeverinta atestand calitatea de de speaker la conferinte sau la alte activitati de formare profesionala;

b. adeverinta eliberata de o institutie de invatamant superior juridic, atestand desfasurarea de activitati didactice in domeniul de specializare.

10. Certificatul de cazier judiciar, eliberat cu cel mult 15 zile inainte de data depunerii dosarului de inscriere;

11. Certificat privind starea de sanatate a candidatului (adeverinta de la medicul de familie), incluzand si o evaluare psihiatrica – certificat psihiatric – atestand ca acesta este apt pentru a desfasura activitate in calitate de formator.

Termenul-limita de inscriere la procedura de selectie este 17 februarie 2020.

Dosarul de inscriere se depune personal la structura I.N.P.P.A. la care candidatul ar dori sa-si desfasoare activitatea (I.N.P.P.A. Central din Bucuresti, str. Vulturilor nr. 23, sectorul 3, sau, respectiv, la sediul centrului teritorial al I.N.P.P.A. din Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Galati, Iasi sau Timisoara).

Nu sunt admise inscrieri pentru domenii multiple de specializare. Dosarele incomplete nu vor intra in procedura de selectie.

Procedura de selectie a candidatilor cuprinde trei etape:

1. Etapa documentara, in care se opereaza o selectie preliminara in raport de piesele depuse la dosarul de inscriere;

2. Etapa interviului, in care candidatii selectionati in urma etapei precedente sustin un interviu in fata unei comisii a I.N.P.P.A. Central sau a centrului teritorial al I.N.P.P.A., dupa caz;

3. Etapa finala, de acordare de catre Comisia Permanenta a U.N.B.R. a calitatii de formator I.N.P.P.A. unor candidati din randul celor selectionati in urma celei de-a doua etape.

Candidatii selectionati vor fi instiintati prin email cu privire la aceasta.

Procedura de selectie are drept scop exclusiv selectionarea de noi formatori ai I.N.P.P.A. pentru activitatea de formare initiala si nu creeaza in sarcina I.N.P.P.A. obligatia de a aloca efectiv ore de pregatire initiala candidatilor astfel selectionati”.

Adauga comentariu

*
*
laugh.giflol.gifsmile.gifwink.gifcool.gifnormal.gifwhistling.gifredface.gifsad.gifcry.gifsurprised.gifconfused.gifsick.gifshocked.gifsleeping.giftongue.gifrolleyes.gifunsure.gif

*

DISCLAIMER

Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate. Atentie! Postati pe propria raspundere!

Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii

rominvent.ro Harta avocati romania Harta avocati romania Lege5
PORTAL JURISPRUDENTA RELEVANTA
ULTIMELE ACTE NOUTATI
ABONEAZA-TE!

Introdu-ti adresa de email pentru a te abona la Lumea Juridica si vei primi notificari cu cele mai noi stiri si articole.