ccf

DNA organizeaza concurs pentru ocuparea a 6 posturi de consilier in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ (tematica si bibliografia)

Data: 05 May 2016, 17:18 | autor: C.G. | 0 comentarii | 2828 afisari

Directia Nationala Anticoruptie a anuntat, miercuri 5 mai 2016, scoaterea la concurs a 6 posturi de consilier vacante in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ al Departamentului economico-financiar si administrativ din cadrul DNA. Este vorba despre 3 posturi de consilier gradul I si 3 posturi de consilier debutant.


Anuntul DNA:

In conformitate cu dispozitiile art. 1 din Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante de personal contractual din cadrul Ministerului Public, aprobat prin Ordinul procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie nr. 86 din 18.05.2011, publicat in Monitorul Oficial nr. 476/06.07.2011, precum si ale Hotararii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE organizeaza concurs/examen in vederea ocuparii a 6 posturi vacante de consilier – personal contractual in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ al Departamentului economico-financiar si administrativ, astfel:

- 3 posturi de consilier gradul I in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ al Departamentului economico-financiar si administrativ;

- 3 posturi de consilier debutant in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ al Departamentului economico-financiar si administrativ;

Concursul/examenul va avea loc la sediul Directiei Nationale Anticoruptie din Bucuresti, str. Walter Maracineanu nr. 1-3, sector 1 si va consta in sustinerea unei probe scrise si a unui interviu, dupa cum urmeaza:

- 26 mai 2016, ora 10.00 – proba scrisa, constand in testarea cunostintelor teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul;

- 31 mai 2016, ora 10.00– interviul, constand in testarea abilitatilor, aptitudinilor si motivatia candidatilor.

Conditii de participare:

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 3 din H.G. nr. 286/2011,:

- cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic si European si domiciliul in Romania;

- cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;

- varsta minima reglementata de prevederile legale;

- capacitate deplina de exercitiu;

- stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberare de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

- indeplinirea conditiilor de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

- sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

precum si urmatoarele conditii specifice:

1. Pentru functia de consilier gradul I:

- studii superioare de lunga durata (universitare) absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice, tehnice sau administrative;

- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei, minim 6 ani;

- cunostinte de operare calculator nivel ridicat (Microsoft Word, Microsoft Excel, navigare Internet).

2. Pentru functia de consilier debutant:

- studii superioare de lunga durata (universitare) absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice sau tehnice;

- cunostinte de operare calculator nivel ridicat (Microsoft Word, Microsoft Excel, navigare Internet).

Candidatii trebuie sa aiba urmatoarele abilitati, calitati si aptitudini:

- pastrarea confidentialitatii;

- corectitudine si fidelitate;

- abilitati in comunicarea scrisa si orala;

- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;

- asumarea responsabilitatii;

- flexibilitate in gandire;

- creativitate si initiativa;

- capacitatea de a lucra in echipa;

- capacitate de analiza si sinteza;

- rezistenta la stres.

Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la sediul Directiei Nationale Anticoruptie din Bucuresti, str. Walter Maracineanu nr. 1-3, sector 1, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, si vor fi insotite de urmatoarele acte:

- cerere de inscriere la concurs, adresata procurorului sef al Directiei Nationale Anticoruptie (pusa la dispozitie de Compartimentul resurse umane, perfectionare profesionala si documentare);

- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

- copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

- carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca;

- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza; candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a prezenta cazierul judiciar, in original, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;

- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate si care sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii;

- curriculum vitae;

- recomandare de la ultimul loc de munca sau de la unitatea de invatamant pentru absolventii care se angajeaza pentru prima data ori copie de pe fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale din anul anterior.

Copiile actelor prevazute mai sus, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Atributiile postului:

1. Consilier gradul I:

- Intocmeste dosarele de achizitie publica pentru fiecare contract atribuit in urma aplicarii procedurii de achizitie publica, urmarind cuprinderea in acest dosar a tuturor documentelor si actelor ce au stat la baza atribuirii contractului;

- Tine evidenta contractelor incheiate in urma procedurilor de achizitie publica precum si a achizitiilor directe, conform planului anual de achizitii si face raportarile prevazute de lege;

- Colaboreaza cu alte compartimente din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie in urmarirea derularii contractelor de achizitie publica; se deplaseaza in teritoriu pentru rezolvarea diverselor probleme aparute;

- Verifica facturile sosite la plata atat pentru Directia Nationala Anticoruptie sediu central, cat si pentru serviciile teritoriale; urmareste derularea contractelor de achizitie publica;

- Coordoneaza si tine evidenta tehnico-operativa a tuturor obiectelor de inventar si activelor fixe aflate in folosinta;

- Intocmeste bonurile de transfer si bonurile de miscare a activelor fixe;

- Intocmeste si actualizeaza operativ inventarele tuturor incaperilor institutiei;

- Face aprovizionarea cu produse de protocol pentru cabinete si cu ocazia primirii de delegatii;

- Coordoneaza activitatea de intretinere a curateniei in institutie;

- Raspunde de colectarea selectiva a deseurilor, aplicand prevederile L.132/2010- privind colectarea selectiva a deseurilor;

2. Consilier debutant:

- Tine evidenta tuturor sigiliilor aflate in folosinta;

- Coordoneaza activitatea de tinere a evidentei tehnico-operative la serviciile teritoriale colaborand cu referentii/consilierii desemnati;

- Intocmeste bonurile de transfer si bonurile de miscare a activelor fixe;

- Intocmeste si actualizeaza operativ inventarele tuturor incaperilor institutiei, asigurandu-se ca acestea sunt semnate de catre responsabilii incaperilor respective si confirmand cu semnatura proprie pe aceste inventare de camera;

- Pune la dispozitia comisiei de inventariere evidenta tehnico-operativa actualizata la data inceperii inventarierii;

- Periodic verifica existenta in teren a obiectelor de inventar si activelor fixe precum si starea acestora;

- Face aprovizionarea cu produse de protocol pentru cabinete si cu ocazia primirii de delegatii;

- Coordoneaza activitatea de intretinere a curateniei in institutie;

- Raspunde de colectarea selectiva a deseurilor, conform dispozitiilor Legii 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor.

Relatii suplimentare se pot obtine la nr. de telefon: 021/312.14.97/ int. 2657, 2660.

BIBLIOGRAFIA concursului/examenului organizat in vederea ocuparii a 6 posturi vacante de consilier – personal contractual in cadrul Serviciului investitii, achizitii si administrativ al Departamentului economico-financiar si administrativ

Pentru postul de consilier gradul I:

Tematica

- Organizarea si functionarea Directiei Nationale Anticoruptie;

- Organizarea si desfasurarea unei achizitii publice in domeniul tehnic;

- Perfectarea si incheierea contractelor de achizitii publice;

- Modul de gestionare a patrimoniului;

- Organizarea si efectuarea inventarierii anuale.

Bibliografie

- ORDONANTA DE URGENTA nr. 43/2002 privind Directia Nationala Anticoruptie, cu modificarile si completarile ulterioare;

- ORDONANTA DE URGENTA Nr. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare - reglementari privind achizitiile directe, dosarul achizitiei publice;

- HOTARAREA GUVERNULUI Nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare – reglementari privind cererea de oferte;

- HG nr. 276 din 21 mai 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2861/2009 de aprobare a Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- HCM nr. 2.230 din 8 decembrie 1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Capitolul VI Contraventii si infractiuni din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Regulamentul de ordine interioara al Directiei Nationale Anticoruptie, cu modificarile si completarile ulterioare – reglementari privind Departamentul economico-financiar si administrativ;

- Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare – Dispozitii privind Raspunderea juridica.

Pentru postul de consilier debutant:

Tematica

- Organizarea si functionarea Directiei Nationale Anticoruptie;

- Organizarea si desfasurarea unei achizitii publice in domeniul tehnic;

- Perfectarea si incheierea contractelor de achizitii publice;

- Modul de gestionare a patrimoniului;

- Organizarea si efectuarea inventarierii anuale.

Bibliografie

- ORDONANTA DE URGENTA nr. 43/2002 privind Directia Nationala Anticoruptie, cu modificarile si completarile ulterioare;

- ORDONANTA DE URGENTA Nr. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare - reglementari privind achizitiile directe, dosarul achizitiei publice;

- Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2861/2009 de aprobare a Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- HCM nr. 2.230 din 8 decembrie 1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Regulamentul de ordine interioara al Directiei Nationale Anticoruptie, cu modificarile si completarile ulterioare – reglementari privind Departamentul economico-financiar si administrativ;

- Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare – Dispozitii privind Raspunderea juridica”.

Adauga comentariu

*
*
laugh.giflol.gifsmile.gifwink.gifcool.gifnormal.gifwhistling.gifredface.gifsad.gifcry.gifsurprised.gifconfused.gifsick.gifshocked.gifsleeping.giftongue.gifrolleyes.gifunsure.gif

*

DISCLAIMER

Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate. Atentie! Postati pe propria raspundere!

Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii

rominvent.ro Harta avocati romania Harta avocati romania Lege5
PORTAL JURISPRUDENTA RELEVANTA
ULTIMELE ACTE NOUTATI
ABONEAZA-TE!

Introdu-ti adresa de email pentru a te abona la Lumea Juridica si vei primi notificari cu cele mai noi stiri si articole.