ccf

Control la Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti (Document)

Data: 31 March 2019, 11:05 | autor: L.J. | 0 comentarii | 1583 afisari

Prin Hotararea 780/11.07.2018 a Sectiei pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii s-a aprobat Raportul Inspectiei Judiciare 2192/IJ/1043/DIJ/2018 privind eficienta manageriala si modul de indeplinire a atributiilor ce decurg din legi si regulamente, de catre conducerea Judecatoriei Sectorului 2 Bucuresti.


Prin hotararea CSM s-au aprobat toate masurile propuse in Raport, printre care si cea privind normele de efectuare a lucrarilor de catre Inspectia Judiciara referitoare la efectuarea unui control la Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti, pentru verificarea modului de remediere a deficientelor constatate in raportul de control, in termen de 6 luni de la data aprobarii raportului. Astfel, prin Ordinul Inspectorului sef al IJ s-a dispus efectuarea unui control de remediere la Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti.
Obiectivele controlului au fost stabilite prin Ordinul 14/2019 emis la data de 16.01.2019, de Inspectorul-sef al Inspectiei Judiciare si au vizat, pentru perioada 11 iulie 2018-la zi, urmatoarele aspecte, fara a se limita la acestea:

- modalitatea in care persoanele cu functii de conducere din cadrul instantei au coordonat si controlat indeplinirea de catre judecatorii si personalul auxiliar de specialitate a altor atributii decat cele de judecata;

- modul de consemnare, in scris, de catre persoanele cu atributii de coordonare si control (inclusiv judecatorii delegati cu alte atributii decat cele de judecata, a efectuarii verificarilor, a rezultatului acestora, a masurilor dispuse pentru remedierea eventualelor disfunctionalitati constatate, a persoanelor responsabile (inclusiv grefierii de sedinta si personalul auxiliar din cadrul compartimentelor instantei), precum si a verificarii eficientei masurilor dispuse;

- remedierea sau, dupa caz, continuarea activitatii de remediere de catre persoanele cu functii de conducere a disfunctionalitatilor din activitatea compartimentelor executari penale, civile si contraventionale, arhiva si registratura;

- continuarea ori, daca este cazul, renuntarea la practica formarii de dosare noi in situatia punerii in executare a masurilor educative neprivative de libertate, in raport de dispozitiile art.99 alin.(1) din Regulamentul de ordine interioara al instantelor judecatoresti, respectiv a inregistrarii dosarelor a caror judecata a fost declinata in favoarea Judecatoriei Sectorului 2 Bucuresti, sub numar unic nou, in vederea repartizarii aleatorii, in raport de prevederile art.94 alin.(7) din ROIIJ.

Cu privire la modul de indeplinire a atributiilor manageriale, s-a retinut anterior ca, din perspectiva componentelor de coordonare si control, specifice functiei de conducere, acestea nu au fost exercitate efectiv de catre

Citește continuarea pe Monitorul Justiției

Adauga comentariu

*
*
laugh.giflol.gifsmile.gifwink.gifcool.gifnormal.gifwhistling.gifredface.gifsad.gifcry.gifsurprised.gifconfused.gifsick.gifshocked.gifsleeping.giftongue.gifrolleyes.gifunsure.gif

*

DISCLAIMER

Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate. Atentie! Postati pe propria raspundere!

Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii

rominvent.ro Harta avocati romania Harta avocati romania Lege5
PORTAL JURISPRUDENTA RELEVANTA
ULTIMELE ACTE NOUTATI
ABONEAZA-TE!

Introdu-ti adresa de email pentru a te abona la Lumea Juridica si vei primi notificari cu cele mai noi stiri si articole.